srijeda, 20. travnja 2011.

Trind Nail Repair Anti-Bite

Godinama sam stavljala umjetne nokte kako bih pokušala prestati s tom groznom navikom - griženjem noktiju. No svaki put ista priča: moji nokti narastu - moji nokti popucaju. Na kraju ih ponovno grizem. Nakon nekog vremena ta bolest, a stvarno to moram tako nazvati, griženja noktiju, postala je toliko odvratna da sam počela gristi i umjetne nokte. Više ni gel nije pomagao.

U međuvremenu je na jagodicama prstiju izašao nekakav dermatitits koji ni naši vrli dermatolozi nisu znali izliječiti. Koža je pucala, a ja sam svakodnevno hodala krvavih dlanova. Nisam mogla više ništa ni primiti jer bi ranice odmah prokvarile. To se djelomično smirilo uzimanjem b kompleksa.

Na internetu sam slučajno naletila na Trind lakove za jačanje noktiju. Na njihovoj stranici sam vidjela da imaju i lak protiv grickanja noktiju. No još uvijek nisam bila sasvim uvjerena u kupovinu ovog laka. Previše sam puta pokušala s gorkim lakovima i nikada nije upalilo. Zbog dermatitisa, a i odvratnog izgleda mojih noktiju, odlučila sam ipak odvojiti 88 kuna za ovaj lak.



Lak se maže tri tjedna svakodnevno i to na način da se lak najprije skine, a zatim namaže novi sloj. Nakon tri tjedna svakodnevnog mazanja, počinje se mazati jednom tjedno. Razlog zbog kojeg nije preporučljivo svakodnevno mazati nokte nakon tri tjedna je njegov sastojak - formaldehid. Iako u ovoj količini nije štetan, nakon predugog mazanja formaldehidom, nokti će početi pucati.

Ovako su moji nokti izgledali na samom početku korištenja Trind laka (ispričavam se za kvalitetu slika, slikane su mobitel i po mraku) :




A ovako su izlgedali nakon tjedan dana, naizgled nema velike razlike:




Sada, nakon tri tjedna mazanja, uspjela sam čak i nalakirati svoje nokte ( na noktima baza Trind Nail Repair Anti-Bite, Catrice From Dusk To Dawn i Avon ljubičasti te na kraju opet Trind):



U svakom slučaju, iskreno preporučam ovaj lak svim grizačicama. Nokti osim što će postati bljak za grickanje zbog gorskog okusa, postati će i čvrsti. Moji nokti koji su prije bili tanji od papira i mogla sam ih savijati, sada su čvrsti kao kamen, ni Popaj ih ne bi mogao savinuti. :)) 
88 kuna nije malo, ali vrijedi svake kune, a i sporo se troši! :)

Ocjena: 5+


New thrill


1 komentar: