ponedjeljak, 18. travnja 2011.

Moj prvi beauty blog :)

Bok!
Iako već duže vrijeme pratim na kozmetiku, pogotovo dekorativnu, tek sam se sada odlučila na pokretanje vlastitog bloga. Glavni razlog za to bila je zahvalnost drugim blogericama na njihovoj pomoći i reviewima te naravno swatchanju šminke ( sve samo hrvatske riječi u svijetu kozmetike :) ).

Kao studentica, nemam pretjerano visok budžet za trošiti na šminku pa tako pokušavam izvući najviše iz jeftine kozmetike dostupne u drogerijama ili pristupačne kozmetike koju kupujem preko interneta. Zbog toga ću se i fokusirati na mlađe čitateljice, koje baš poput mene ne mogu izdvojiti za malo skuplju kozmetiku.

Trudit ću se raditi tutoriale, komentirati i swathchati šminku, lakove, a ponekad i boje za kosu. :)

Nadam se da će ovaj blog u moru beauty blogova naići na svoje čitatelje, ili će moji postovi ostati samo svojesvrstan zapis mojih studentskih dana koje ću za par godina sa sjetom čitati. :D

New thrill

Nema komentara:

Objavi komentar